opnieuw zoeken
Indicator: Cliënttevredenheid: weergegeven score is rapportcijfer voor instelling (Stips)
2014
niet gemeten
2015
7,6
Jaarverslag sociale wijkteams 2015
2016
7,6
Jaarverslag sociale wijkteams 2016
2017
meerdere cijfers
Bekendheid en tevredenheid met de Stips
Bekendheid en tevredenheid met de Sociale Wijkteams
2018
diverse indicatoren
Paragraaf - Bekendheid en tevredenheid met de sociale wijkteams
2019
69%
(zeer) tevreden
2020
68%
(zeer) tevreden
2021
69%
(zeer) tevreden
2022
niet gemeten
Bijbehorende beleidsvragen
Wat is de mate van tevredenheid bij bewoners over de totale keten van zorg en ondersteuning?
In hoeverre zijn laagdrempelige voorzieningen (zoals de Stips en de sociale wijkteams) naar de mening van bewoners goed bereikbaar (klantvriendelijk, ruime openingstijden, prettige uitstraling, …)?
Bijbehorende kerndoelstellingen
De mens in de eigen leefomgeving staat centraal
Zorg en ondersteuning bieden aan die personen die het nodig hebben
Bijbehorende pijlers
Kwaliteit
Toegankelijkheid
Zoek op pijlers en kerndoelstellingen
Bekijk het volledige overzicht
Zoek op indicatoren en resultaten
Bekijk het volledige overzicht
Zoek op beleidsvragen
Bekijk het volledige overzicht
Zoek op rapport
Bekijk het volledige overzicht